۱۰ تی شرت عجیب-طرح های خلاقانه تی شرت

تی شرت عجیب

طرح های خلاقانه تی شرت

دنیای مد و لباس از جذاب ترین موضوع های دنیا به شمار می رود، که هر ساله با ظرافت خاصی از سوی طراحان و سرمایه گذاران دنبال می شوند.

در همه جا دنیا افراد مشهور سعی می کنند با نوع منحصر به فرد پوشش، لنز دوربین ها را به سوی خود کشانده و بر شهرت خود بیافزایند. بزرگ ترین برندها همیشه در پی یک فرصت استثنایی برای تولید لباس، کیف یا کفش خارق العاده و تک برای بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران یا صاحبان سرمایه می باشند، تا ضمن افزایش محبوبیت و فروش برندشان، خود را به صدر برترین ها برسانند.

برای طراحی این نوع لباس ها گاهی از جنس و متریال متفاوت و خیلی خاص استفاده می شود و گاهی از طراحی های خاص و بدیع.

تی شرت ها،  لباس‌های ساده T شکل هستند که از زمان‌های قدیم بخشی از لباس‌های بشر بوده است. تی شرت مدرن از زیرپوش های استفاده شده در قرن ۱۹ تکامل یافته است و قدیمی‌ترین تی‌شرت به‌عنوان لباس‌های بدون دکمه، به زمانی بین جنگ اسپانیا و آمریکا در سال ۱۸۹۸ و سال ۱۹۰۴ برمی‌گردد، یکی از بزرگترین مزیت های تیشرت، اتو کشی آسان آن است. با صرف زمان خیلی کم میتوان آن را اتو کشی کرد و به راحتی استفاده کرد.

در این مقاله ۱۰ مورد طرح های خلاقانه تی شرت و خاص رو می بینید که به نظر خودم از خلاقیت بالایی در طراحی استفاده شده است.

 

تی شرت بچه
تی شرت بچه- در این تصویر طوری چهره بچه روی تی شرت طراحی شده است که گردن آن با گردن صاحب تی شرت یکی شده است.(طرح های خلاقانه تی شرت)

 

تی شرت قایقی
تی شرت قایقی- در این مدل از خطوی افقی به عنوان امواج دریا استفاده شده است که در اطراف قایق با حرکت خاصی در خطوط روند حرکت قایق مشخص است.(طرح های خلاقانه تی شرت)

 

تی شرت
تی شرت هیولای غار(طرح های خلاقانه تی شرت)

 

تی شرت واکم
تی شرت واکمن طوری طراحی شده است که انگار سیم واکمن از گردن آویزان است.(طرح های خلاقانه تی شرت)

 

 

(طرح های خلاقانه تی شرت)
یک طراحی جالب مدرج کردن لباس با زمان است که فرد با پیاده روی و فعالیت خود، میزان تعرق و زمان فعالیت خود را مشخص می کند.(طرح های خلاقانه تی شرت)
سطل رنگ
ریختن رنگ از سطل رنگ
رنگ آمیزی
رنگ آمیزی با قلمو(طرح های خلاقانه تی شرت)
فیل
در تصویر دست فرد خرطوم فیل است.
داخل شکم
این طرح طوری با رنگ ها ترکیب شده است که گویی داخل شکم خالیست.
فندک
طراحی دستی که فندک دارد.

برای طراحی ها و پیاده سازی ایده های خود می توانید الگوی تی شرت روبُر  با قیمت بسیار مناسب را از فروشگاه ما خرید کنید، بدوزید و طرح های مختلف را بارنگ های مخصوص پارچه طراحی کنید.

الگوها به صورت pdf می باشند که باید دانلود کرده و در برگه های A4 پرینت بگیرید و به هم بچسبانید.از این مقاله برای راهنمایی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید