معروف ترین برندهای پوشاک ایرانی

معروفترین برندهای پوشاک ایرانی

هاکوپیان یکی از معروف ترین برندهای پوشاک ایرانی

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان با اندوخته ای غنی از ایده ، طرح و عمل، همراه با هدفگذاری های بلند مدت و اندیشمندانه در سال ۱۳۴۹ توسط سومبات هاکوپیان بنیان نهاده شد.

برند معروف هاکوپیان


سومبات هاقوپیانس تازه‌کند (۱۳۲۳ در تبریز) سرشناس به سومبات هاکوپیان از صنعتگران و کارافرینان ارمنی اهل ایران است. هاکوپیان در ۱۱ دی ۱۳۲۳ شمسی در تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی ایران زاده شد. سپس او از آکادمی مولر در کشور آلمان فارغ‌التحصیل شد. و استاد رشته طراحی در دانشگاه هنر است.

ضمناً او در عرصه روزنامه نگاری نیز فعالیت داشت و مدتی در دهه پنجاه خورشیدی نشریه با موضوع طراحی منتشر می‌کرد.او در عنفوان جوانی وارد عرصه پوشاک شد و در ابتدا یک کارگاه کوچک تاسیس نمود که با گسترش تدریجی آنرا به یکی از مجهزترین کارخانه‌های تولید پوشاک تبدیل کرد.هاکوپیان در حال حاضر به یکی از موفق ترین فعالان عرصه پوشاک در ایران تبدیل شده است.

برندهای پوشاک ایرانی
برندهای پوشاک ایرانی

او در سال ۱۳۴۹ شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان را بنیان‌گذاری نموده و هم اکنون به‌عنوان مدیر عامل، عضو و رئیس هیئت مدیره در شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان فعّالیّت می‌نماید و در ایران به عنوان بنیان‌گذار تحول در مد و صنعت پوشاک ایران مشهور است.

هاکوپیان موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه بین‌المللی و ۲ جایزه ملی گردیده است و اینک با ایجاد ۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر ایران، طراحی سیستم مشتری مداری نوین، توسعه بخش‌های طراحی تولید و توزیع با ایجاد یک کارخانه تولید کت و شلوار کلاسیک و اسپرت و یک کارخانه تولید پیراهن و نیز همکاری با دانشگاه‌های ایران در رابطه با آموزش این رشته از طریق تدریس و نشر کتاب و برقراری و حفظ ارتباط با کلیه مراکز مد اروپایی موجب ایجاد فرصت برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این رشته گردیده است.

جایزه بین‌المللی طلائی آمریکا برای کیفیت و برتری در سال ۲۰۰۳، دو جایزه بین‌المللی برای پرستیژ تجاری در سال ۲۰۰۱، یازده جایزه بین‌المللی خوشنام‌ترین شرکت در سال ۲۰۰۱، چهارده جایزه جهانی برای کمال مطلوب در عملکرد سازمان در سال ۲۰۰۶ و جوایز متعدد دیگر در حوزه‌های متنوع دیگر از افتخارات هاکوپیان به‌حساب می‌آیند.

برند هاکوپیان در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

برای خرید کت و شلوارهای بسیار رسمی و استاندارد بهتر است مردان میانسال این برند را انتخاب کنند. هرچند این برند، واحد جوانان با نمونه‌های جوان‌پسند هم دارد.

فروشگاه هاکوپیان
مرکزی، تهران، پاسداران، بوستان پنجم، نبش خیابان پایدار فرد، تلفن: ۰۲۱۲۲۵۷۷۳۱۰

برند گراد

سال ۱۳۷۶ابتدای راه بود و آموزش و تحقیق .محسن اصفهانیان -مدیر عامل- به همراه محمودی -عضو هیات مدیره- برای آموختن طراحی و تکنولوژی روز دنیا در کارخانه های مطرح جهان راهی نقاط گوناگون دنیا شد. (کشورهایی مثل آمریکا، ایتالیا، آلمان) و با آموختن دانش نوین صنعت پوشاک برای پایه گذاری روال جدیدی در تولید و بومی کردن صنعت پوشاک کشور به ایران بازگشت.

او از بدو سرمایه‌گذاری برای افزایش میزان تولید، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای آموزش پرسنل داشت، به‌گونه‌ای که تعداد زیادی از تکنیسین‌های گراد، دوره‌های آموزشی مختلفی در معروف‌ترین انستیتیوهای مد و پوشاک از جمله موسسه معروف ” مولر” در آلمان گذرانده‌اند.

اصفهانیان، خط تولید ” گراد آفرین” را تا سال ۱۳۸۳ گسترش داد به نحوی که ۴۰۰ کارگر و تکنیسین ، روزانه ۳۰۰ دست کت‌وشلوار مردانه تولید می کردند. وی بعدها تعداد کارگران شرکت را به ۶۰۰ نفر رسانید تا ظرفیت دوخت‌ودوز ۴۰۰ دست کت‌وشلوار در این کارخانه امکان پذیرشود. امروزه، آن‌گونه که مدیران گراد آفرین می‌گویند، فروش سالانه گراد، فراتر از ۱۵۰ هزار دست کت‌وشلواراست که ازطریق افزایش شیفت کاری کارگران امکان‌پذیر شده است.

گراد پس از‌ هاکوپیان، دومین تولیدکننده تمام صنعتی پوشاک درایران است که البته درمقایسه با ‌هاکوپیان، خط تولید و توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدرن‌تری نیز دارد.


هنوز چیزی از تأسیس این برند نگذشته است ولی حالا دیگر خیلی از مردان ایرانی نام گراد را می‌شناسند و با کت و شلوارهایش آشنا هستند. خیلی‌ها می‌دانند که برای خرید یک کت و شلوار ساده و شیک می‌توانند با خیال راحت به گراد اطمینان کنند. نمونه‌های متنوع برای جوانان و مردان میانسال و حتی مسن و سایز بالا، به خوبی این نام را به‌خاطر مردان ایرانی سپرده است. علاوه‌بر کت و شلوار، این برند، بخش‌های دیگر پوشاک آقایان را هم تولید می‌کند. گراد با این‌که هنوز چند سالی بیشتر نیست که به جمع برندهای داخلی اضافه شده ولی خوشنام است.

شرکت “گرادآفرین” در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید انواع پوشاک مردانه تاسیس شد و همواره با اهداف بلند مدت سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات خود مطابق با استانداردهای روز دنیا داشته است.

در اسفندماه ۱۳۸۳ کارخانه جدید“گراد” به وسعت ۴۸۰۰مترمربع و ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر در شهرک صنعتی نصیرآباد آغازبه کار نمود. دراین کارخانه تمامی مراحل از طراحی تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک و باتجهیزات پیشرفته تحت دانش فنی شرکای برتر داخلی و جهانی انجام می شود.
“گراد” با اندیشه ای بلند و با استفاده از علوم روزهمواره در تلاش است تا بهترین محصول و بالاترین کیفیت را به مشتریان خودعرضه نماید و هم اکنون از معروفترین برندهای پوشاک ایرانی است.

گراد” با استناد به پروانه بهره برداری صادرشده از سوی وزارت صنایع و معادن،بزرگترین تولید‌کننده پوشاک آقایان در ایران است که با برخورداری از ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین، در شبکه فروش گسترده خود در ۲۲ فروشگاه درتهران و شهرستانها آماده ارایه محصولات و خدمات می باشد.

امروزه نشان تجاری “گراد” با تکیه بر مجموعه کارخانجات وروابط تجاری خود، عرضه کننده ده ها قلم پوششی از جمله کت، شلوار،پیراهن،کیف،کفش، کمربند، لباس زیر و منسوجات مکمل بوده و فعالیت این شرکت موجب اشتغالزایی غیرمستقیم برای ۲۵۰۰ نفردر شاخه های تأمین،توزیع، اطلاع رسانی ، فروش، خدمات و پشتیبانی را فراهم آورده است که باراه اندازی فاز دوم کارخانجات، ظرفیت تولید و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این شرکت، به مقدار چشمگیری افزایش خواهد یافت.

”گراد” سازمانی تعالی خواه و استراتژی محور؛ “گراد” خلق ارزش و تامین رضایت مشتریان را از طریق ارایه محصولاتی با کیفیت برتر، متنوع در طرح و اندازه، هماهنگ با نیاز روزوبا قیمت مناسب جستجو می کند و برای دستیابی به آن، از یک سو با ایجاد شرایط مطلوب کاری، فرصت لازم برای کسب مهارت ها و بروز شایستگی ها وارتقاء کیفیت زندگی کارکنانش از طریق تامین حقوق مادی و معنوی را بوجود می آورد و از سوی دیگر روابطی پایدار با مشتریان و تامین کنندگان رابرقرار و حفظ مینماید. رعایت نظم، شایسته سالاری، احترام به کرامت انسانی و صداقت از جمله باورهای “گراد” است.

انتخاب پوشش مناسب امری مهم و دقیق است که بنا برکارکرد، موقعیت وانتظارات جامعه، نکات ظریف و حساسی را مطرح می سازد. بنابراین “گراد” درتلاش است تا از طریق شناخت، طراحی و تامین پوشش مناسب با هویت ملی، مذهبی و سازمانی در تامین خواست های مشتریان، به ویژه مشتریان سازمانی گام بردارد.

“گراد” اصلی ترین وجه تمایز خود را در تنوع و ارایه محصولاتی منطبق بر خواست مشتری با در نظر گرفتن کارکردها، موقعیت و انتظارات می داند.

لینک وبسایت

لیست نمایندگی های گراد
آدرس نمایندگی های تهران گراد Gerad :
تهران – میدان هفت حوض – جانبازان(گلبرگ) غربی نرسیده به سامان – تلفن : ۷۷۹۴۵۸۲۱

برند ماکسیم


شرکت پوشاک ماکسیم در سال ۱۳۵۹ به اهتمام آقایان دکتر احمد عبدلی و محمد اعتماد تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد . این شرکت وظیفه خود دانست در راستای نیازهای کشور تمام تلاش خود را در جهت تولید محصولات داخلی انجام دهد تا گامی بلند در عرصه تولید پوشاک و خود کفایی در این صنعت بردارد. ابتدا تریکو و پیراهن و سپس به دنبال آن شلوار و کت و شلوار به خطوط تولید اضافه شد.

محمد اعتماد مرد تجربه های متفاوت است؛ چندین سال حرفه اصلی‌اش تبلیغات بود و سال‌ها شرکت تولید و چاپ آگهی داشت ولی در نهایت با کاهش شدید فعالیت‌های اقتصادی بعد از انقلاب و نبود آگهی جذب صنعت پوشاک شد و برند پوشاک ماکسیم را به همراه یکی از دوستانش پایه‌گذاری کرد.

هم اکنون تمامی مایحتاج پوشاک آقایان در فروشگاه های زنجیره ای ماکسیم به هموطنان عزیز عرضه می گردد. شرکت ماکسیم دارای ۲۴ فروشگاه آقایان و ۳ عدد فروشگاه اختصاصی بانوان در سراسر کشور می باشد و کلیه اجناس با کد مخصوص و قیمتی یکسان در تمامی شعبات به فروش می رسد. لازم به ذکر است شرکت ماکسیم همواره سعی در تولید و عرضه مستقیم پوشاک با مدلها و طرح های جدید و به روز دارد.

شرکت ماکسیم بعنوان یکی از بهترین برندهای پوشاک ایرانی همواره در تلاش است با بهره گیری از تکنولوژی روز صنعت پوشاک، به پیاده سازی طرحهای روز دنیا مبتنی بر فرهنگ بومی و ایرانی بپردازد و بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد.

نزدیک به سی سال است که این برند، لباس‌ها و لوازم جانبی مردانه شیکی را طراحی می‌کند. ویژگی اصلی این برند این است که لباس‌هایش به روز است و متناسب با نیاز مخاطبان پیش می‌رود. طرح‌های روز اروپائی و رقابت با برندهای جهانی، از اصلی‌ترین اهداف این برند است. اگر به دنبال کت و شلوارهائی با ظاهری به روز، خاص و متفاوت هستید،

بهتر است سراغ ماکسیم را بگیرید. نمونه‌های اصلی هر فصل ماکسیم برای مردان جوان و میانسالی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند در کنار رسمیت، کمی هم فانتزی باشند. از طرف دیگر لوازم جانبی این برند، تنوع زیادی دارد.

وبسایت
آدرس نمایندگی های تهران ماکسیم Maxim
تهران – پاسداران – برج سفید – طبقه همکف

برند ایکات


گروه پوشاک ایکات در اوایل دهه هفتاد با توجه به نیاز روزافزون به صنعت پوشاک و مد با هدف ایجاد برند پوشاک مردانه در ایران پایه ریزی شد و با بهره گیری از منسوجات با کیفیت ، توان طراحان داخلی ، بازاریابی و تبلیغات علمی توانست قدمهای بلندی را در جهت ارتقاء صنعت پوشاک آقایان بردارد و یکی از برترین برندهای پوشاک ایرانی به شمار می آید.

اجتناب از تولید پوشاک بدون استانداردهای لازم و ارتباط با مصرف کننده سرلوحه منشور مصرف کنندگان ایکات میباشد که در طول این سالها بر حفظ و نگهداری این دو عنصر ارزشمند برند ایکات تاکید شده است . گسترش فروشگاههای ایکات در سالهای اخیر مورد توجه بیشتری قرارگرفته و نتیجه آن وجود فروشگاههای عرضه مستقیم پوشاک در شهرهای تهران ، شیراز ، رشت میباشد که شهر تهران با سه فروشگاه بیشترین تعداد فروشگاه را داراست.

ایجاد شبکه ارتباطی با مشتریان توسط ابزارهای ارتباطی مانند پیام کوتاه و اطلاع رسانی در مورد فروشهای ویژه و جشنواره ها نیز از فعالیتهایی است که در ارتباط با حقوق مصرف کننده در برند ایکات مورد توجه میباشد و نتایج بسیار خوبی نیز عاید گشته است.

نام برند پوشاک ایکات برگرفته از هنری کهن در ایران زمین به نام ایکات بافی یا دارایی بافی است که در حال حاضر جزو صنایع دستی شهرستان یزد به شمار میرود. ایکات که ماخوذ از واژه مالایی منجیکات است و در فارسی دارایی نامیده می شود، روشی است کهن در بافت پارچه های منقش با رنگ پذیر کردن نخها پیش از بافت ، تا بتدریج همزمان با عملیات بافت ، نقش نیز نمودار شود.

در ایران از گذشته های دور این شیوه در مناطق مختلف وجود داشته ، ولی در حال حاضر دارایی تنها در کارگاههای محدودی در شهر یزد بافته می شود که هم اکنون تعداد هفت کارگاه دارایی بافی در این شهر دایر می باشد و تنی چند از صنعتگران هنرمند این شیوه بافت را حفظ نموده اند.

در خصوص مقایسه وضعیت این صنعت در گذشته و حال گفتنی است : تا چند سال پیش برای بافت ایکات در یزد از ابریشم طبیعی و رنگهای طبیعی استفاده می شد، اما امروزه از ابریشم مصنوعی یا نخ ویسکوز استفاده می شود، که کاربردهای آن در گذشته بیشتر به منظور رو تختی ، رومیزی، بقچه، سوزنی و رولحافی بوده است اما امروزه با توجه به هزینه زیاد تولید این کالا و وقت زیادی که صرف آن می شود ، تولید آن مقرون به صرفه نیست و این صنعت از رونق افتاده است که در کشور فقط یزد به شیوه سنتی به تولید دارایی می پردازد .

دارایی پارچه ای ابریشمی است با نقوش درهم هندسی که در یزد بافته می شود. علت انتخاب این نام بدین جهت است که قواره هایی از این پارچه را به همراه ترمه ، هنگام تهیه جهیزیه به عنوان دارایی عروس به او هدیه می دادند.

رشته های الیاف به صورت گره بسته شده و درون خم رنگ فروبرده می شود ، بعد از رنگرزی با رنگهای متفاوت ، الیاف باز شده و روی دستگاه دارایی بافی بسته می شود و با عبور پودها ، نقوش هندسی بارنگهای درهم پدید می آید.

از پارچه های دارایی برای رویه لحاف ، روتختی ، رومیزی ، پرده ای و … استفاده می شود . دارایی دارای طرحهای تک گل ، چهارگل ، چهارخانه و دراندازه های خاص است. دارایی بافی درشهر یزد رواج دارد. خاستگاه دارایی که سالیان درازی درایران رونق و رواج داشته هنوز هم در یزد،رشت و روستاهای اطراف آن دارایی بافته می شود. خاستگاه این صنعت درست شناخته شده نیست ، ولی پژوهندگان با تأکید بر پیچیدگی روش بافت گوناگونی و ظرافت نقش ها و روش هایی که در جزیره سوماترا، مالی و سومبا و برنئو یافت شده است دلالت بر آن دارد که اگر یک خاستگاه برای آن وجود داشته، در منطقه اندونزی بوده است.

پژمان بازغی، مانکن این برند، توانست ایکات را به خیلی‌ها معرفی کند. حالا دیگر خیلی‌ها با دیدن پژمان بازغی در قد و قواره یک بازیگر، باز هم به یاد کت و شلوارها و تی‌شرت‌ها و پیراهن‌هائی می‌افتند که از برند ایکات تن او دیده‌اند. ایکات را بیشتر جوان‌ها می‌پسندند زیرا نمونه‌های فانتزی و اسپرت را هم در ویترینش می‌یابند. این برند، رنگ‌های روشن و شاد را وارد بازار کت و شلوار کرده و نمونه‌های نخی و کتانش خیلی مورد استقبال جوان‌هاست.

لینک وبسایت

فروشـگاه میردامـاد
نشانی : تهران ، بلوار میرداماد ، برج آرین ، پلاک ۲۳۴
Tell : 021 22256213

برند تن درست


سادگی و سازگاری با طبیعت ، هدف و مقصود تَنِ دُرُست است .
تَنِ دُرُست نه فقط یک نشانه ، بلکه آرمان و کوشش گروهی است که اوایل دهه هفتاد در حاشیه کوهستانی تهران با دسترسی محدود به رفاه زندگی شهری جوانه زده است.

تلاشهای این گروه که بدوا از بازسازی کیفیت نان به عنوان پایه خوراک آغاز شده بود. در بخش های پوشاک ، معماری و محیط زیست ادامه یافته و پیشتاز در تولید و عرضه پوشاک الیاف طبیعی و صنایع دستی کاربردی از سال هشتاد و سه با نام دُرُست تقدیم گردیده است .

جسم و جان ، تن و روان ، بیرون و درون ، همه و همه در نیاز مراقبتی تا پالوده شان بداری ، از گزند پلشتی های زمانه . این را اما کسی به تو هدیه نمی کند جز تو، که در این تیمار داری روح و روان ، باید که در تلاش آن باشی که نیک بیاندیشی و نیک بگویی و نیک به کردار آیی.

روح ماشین زده زمانه به هزار ترفند و شعبده، تو را به آنچه می خواند که مصنوع کارخانه هایی است که در کار انهدام درستی زمین اند و در این بازی تو هوشیار تر از آنی که به جادو گرفتار آیی . مگر نه آنکه مردمان روزگار دور، تنها آنچه را در سازو کار زندگی داشتند که از زمین ریشه گرفته بود؟!…… در آنچه می خوردند و اسباب راحت و خواب و در آنچه به تن می کردند ؟! و مگر به آنکه تا یاد داریم غبطه سلامت روح و جان و عمر طولانی و روزگار خوش آنان بوده است؟! شاید آن به که از دم دست ترین ها آغازش کنیم.تنها آنچه را برگزینیم که تن را درستی بخشد و از زمین بر آمده باشد و بر آسمان جانمان نشیند، که تَنِ دُرُست ، روان درست را از پی است.

تن درست یکی از خاص ترین برندهای پوشاک ایرانی است.

وبسایت
فروشگاه کالج – تهران-خیابان انقلاب-بین چهارراه ولیعصر و پل کالج-پلاک ۱۰۰۰ تلفن : ۶۶۷۱۸۱۰۱ – ۰۲۱
فروشگاه دربند – تهران-میدان تجریش-میدان قدس-خیابان دربند-پلاک ۴۰ تلفن : ۲۲۷۳۵۸۸۶ ۰۲۱

هالیدی


گروه تولیدی هالیدی در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید و پخش پوشاک زنانه و تین ایجر توسط آقای مهرداد افراز تاسیس گردید. این مجموعه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود در سبک طراحی و حساسیت‌های خاص در تولید انواع تریکو توانسته است جایگاه ویژه و شناخته شده‌ای را در بازار ایران بدست آورده و معنای معادل کیفیت، دوام و مرغوبیت را ایفا نماید.
طراحی‌های مدرن و نوآوری‌های خلاقانه در تولیدات جدید و همچنین توازن میان سبک اسپرت و مدرن امروزی از دستاوردهای این شرکت طی سالیان گذشته بوده است که همواره سبب ضریب نفوذ بیشتر در میان خریداران این برند گردیده است.


از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات هالیدی هماهنگی حداقل ۱۲۰ مدل پوشاک است که در ۱۶ رنگ برتر هر فصل می‌باشد. دلایل موفقیت این مجموعه تنها به بخش طراحی و تولید آن محدود نمی‌گردد بلکه حضور افراد تحصیل کرده، کارآمد و با‌ تجربه در بخش‌های گوناگون این مجموعه، بستر مناسب را در جهت پیشبرد اهداف عالیه این شرکت فراهم می‌سازد.


تهران – شهرک قدس (غرب) – مجتمع تجاری میلاد نور – ط. دوم – واحد ۱۱ – تلفن : ۸۸۰۸۵۳۹۲

دنیس تریکو


موسس دنیس تریکو آقای حاج محمد غیاثوند از سال ۱۳۱۸ پیوسته در رشته نساجی و پارچه بافی و سپس جوراب بافی اشتغال داشتند . درسال ۱۳۳۶ ایشان اولین ماشینهای بافندگی کشباف ( تریکو ) را از کشور آلمان وارد کشورمان کرده و راه اندازی نمودند و بدین ترتیب ایشان اولین فروشگاه تریکو ایران را بنام تریکو الوند نزدیک میدان بهارستان افتتاح کردند.


درسال ۱۳۴۲ اولین فروشگاه تحت نام ثبت شده دنیس تریکو به نشانی اولیه – خود در خیابان جمهوری ( شاه سابق) چهارراه فلسطین ( کاخ سابق) افتتاح شد که در سال ۱۳۴۶ به نشانی فعلی درخیابان ولیعصر، پائین تر از شهید بهشتی انتقال یافت .
دنیس تریکو تولید کننده انواع پوشاک از قبیل بلوز، ژاکت ، پیراهن ، کاپشن ، شلوار، جوراب ، زیرپوش و لباسهای منزل زنانه ، مردانه وبچگانه است ومحصولات خودرا درفروشگاههای اختصاصی دنیس تریکو ونمایندگیهای انحصاری در تهران و شهرستانها توزیع میکند .
دنیس تریکو هم اکنون بعنوان صاحب نام ترین تولیدکننده و توزیع کننده البسه کشباف و با بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در سطح کشورمان فعالیت دارد.

فروشگاه دنیس تریکو

تهران – خیابان ولیعصر، پائین تر از سه راه دکتر بهشتی ، پ ۹۲۰ – تلفن : ۸۸۷۲۹۹۷۲

دیگر برندهای پوشاک ایرانی


در ادامه، به علت طولانی شدن مقاله فقط عناوین دیگر برندهای پوشاک ایرانی رو معرفی می‌کنم …
آراد؛
آفاق؛
آلاگل؛
آوادا؛
آستین؛
اورز؛
ال سی من؛
ایران نخ باف؛
انار گل؛
ایران پاکو؛
ایکات؛
امشاسپند؛
بادی اسپینر؛
بانی نو؛
بته جقه؛
بانا؛
برک؛
بهدخت؛
پاتن جامه؛
پائیز؛
پاندورا؛
پوپوگروپ؛
تولیکا؛
تارتان؛
تن درست؛
تن پوش سنتی پارسی؛
تن پوش خاورمیانه؛
تن پوش دارکوب؛
تن پوش طوبی آرتمیس؛
تن پوش کاردستی؛
تن پوش ماهرو؛
تن پوش طبیعی جایدن؛
تن پوش هـ دو چشم؛
ثلث؛
جامه پوش آرا؛
چرم مشهد؛
چرم کاکتوس؛
چرم وانیک؛
خانه مد راد؛
خط؛
دنیس تریکو؛
درسا؛
دست دوست؛
دکمه؛
داینو ساکس،
ریسانی؛
راز؛
ریکالاکو؛
رامکات؛
زیبو؛
زاگرس؛
ژین؛
سارک؛
سالیان؛
ساروک؛
سله‌بن؛
سیاوود؛
سیمین دخت؛
سرژه؛
شهر چرم؛
فلانی؛
کادنو؛
کانی راش؛
کانون تولید ایران؛
کیان جامه؛
کفش ملی؛
گراد آفرین؛
گارودی؛
گوهری؛
مارال چرم؛
ماتریس؛
ماکسیم؛
مهرآذین؛
مکنو؛
مهسا پیروی؛
مادام؛
مهرباف؛
میس اسپورت؛
نیکو تن پوش؛
نوین چرم؛
ناربن؛
نادر؛
نون و ر؛
نیونیل؛
نوولا؛
هاکوپیان؛
هالیدی؛
هپی لند؛
ویزلند؛
ویمانا؛

آدمک؛
آنجل؛
ایران پوش،
باغ سیب؛
برگ سبز؛
بی سی سی؛
بوته؛
پیانو؛
تاپ لاین؛
تیک تاک؛
زیروتن؛
سُها؛
شابن؛
سبز آبی؛
سون پون؛
کودک ایرانی؛
گوچانا؛
نیلی؛
هشت پا؛
و …

منبع

دیدگاهتان را بنویسید