ارتباط تاریخ تولد و استایل

تولد و استایل

بر اساس تحقیقات انجام شده، تاریخ تولد و استایل با هم ارتباط دارند و روی شخص اثرگذار است. تا به حال با خودتان فکر کرده ‌اید که چرا همیشه یک نوع لباس خاص می ‌خرید یا اینکه چرا به استایل خاصی علاقه دارید؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که شخصیت شما در استایل و سبک لباس پوشیدن تان تاثیر زیادی دارد. در ادامه استایل شما را بر اساس ماه تولدتان بررسی کرده ایم.

تولد و استایل ماه فروردین

متولدین فروردین افرادی فعال، پرشور و موفق در کار و زندگی هستند، این افراد علاقه خاصی به ترندهای فصل هم دارند و ترجیح می‌دهند همیشه لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را از جدیدترین مدل‌ها انتخاب کنند. آن‌ها مشکلی با رنگ‌های شاد و تزئینات خیره کننده هم ندارند و به راحتی می‌توانند چیزهای رنگارنگ و چشمگیر را در استایل خود به کار ببرند.

شخصیت جسوری دارند. طرفدار تیپ و استایل کلاسیک هستند اما اگه بخواهند اسپرت بپوشند هم مشکلی ندارند.

اردیبهشت

اعتماد بنفس زیادی دارند و از دیده شدن در جمع نمی ترسند. اگر کسی را دیدید که لباس های عجیب و فاخر پوشیده است تعجب نکنید او حتما یک اردیبهشتی است.

آنها فردی مستقل و قوی هستند که کیفیت را به کمیت در لباس هایشان ترجیح می دهند و تنها برای لباس هایی هزینه می کنند که واقعا دوست شان دارند.

خرداد

اهل ریسک و عاشق لباس های رنگارنگ هستند. زیاد اهل پوشیدن لباس های رسمی نیستند. اعتماد بنفس بالایی دارند ولی باز هم از دیگران نظر می پرسند.

انتخاب آنها لباس هایی با رنگ های شاد و جیغ در کنار رنگ های خنثی است تا بیشتر از همیشه به چشم آیند.

تیر

اهل مد بوده و به ظرافت لباس بسیار اهمیت می دهند. حتی در مورد لباس های خانگی هم سخت گیری می کنند. شیک پوشی را دوست دارند و می خواهند همیشه خاص باشند.

استایل شیک، ظریف و زنانه را به استایل های دیگر ترجیح می دهند. دوست دارند لباس هایی داشته باشند که برای مصرف روزانه قابل استفاده و در عین حال لاکچری و چشمگیر باشند. اگر ایده ای در مورد ظاهر دیگران داشته باشند، صادقانه آن را بیان می کنند. از این رو دیگران به آنها در ست کردن لباس تکیه می کنند و نظر می خواهند.

مرداد

لاکچری باز های ماهری هستند. حتی در خانه هم شیک می پوشند. زیاد اهل لباس خریدن و مد نیستند اما انتخاب های خوبی دارند.

از ریسک کردن در لباس پوشیدن لذت می برند، از این رو به جای دنبال کردن مد و فشن، ترجیح می دهند که انتخاب های خاص و منحصر بفرد خودشان را داشته باشند. به جزییات در استایل اهمیت زیادی می دهند، به همین دلیل همیشه دنبال اکسسوری هایی که استایل شان را با آنها تکمیل کنند، هستند. زمانی که صحبت از رنگ ها می شود، رنگ های روشن انتخاب اولشان خواهند بود.

شهریور

عاشق تیپ های رسمی اند. ذاتا یک طراح مد بوده و به راحتی لباس هاشان را ست می کنند و همینطور لباس هاشان را با نهایت دقت انتخاب می کنند.

اگر به تیپ شهریوری ها نگاه کنید، خواهید دید که چقدر لباس هایشان را از روی فکر و با دقت انتخاب می کنند. آنها به دنبال لباس هایی کاربردی هستد، از این رو گزینه هایی دارند که به راحتی با هم ست می شود. شهریوری ها آنقدر در ست کردن لباس خلاق هستند که هر لباسی را به آنها بدهید، به جذاب ترین شکل ممکن آنها را کنار هم می چینند و به تن می کنند. آنها لباس و اکسسوری های طرحدار به سادگی ترجیح می دهند.

مهر

طرفدار رنگ های نود هستند به کیفیت لباس اهمیت می دهند. اهل مد نیستند و کمد لباس شان خلوت است اما شیک و باکیفیت می پوشند.

شما در انتخاب لباس هایی که می خرید حساسیت زیادی به خرج می دهید. به بیان دیگر، باید بدانید لباس هایی که می پوشید از چه موادی تهیه شده اند، از کجا آمده اند و غیره… شما کیفیت را به کیمیت ترجیح می دهید، از این رو لباس هایی باکیفیت و لوکس اما به تعدادی محدود دارید. از آنجا که به جزییات نیز اهمیت می دهید، به اکسسوری ها تمایل زیادی دارید.

آبان

طرفدار برند و سلیقه ی خودشان هستنند. عقرب های مغروری هستند که برایشان اهمیت نداره دیگران چه نظری راجع به لباسشان دارند. می توانند مدت طولانی فقط یک لباس بپوشند.

متولدین آبان افرادی قوی و مستقل هستند، آن‌ها دوست دارند مورد توجه مردم باشند اما از این که مرکز توجه قرار بگیرند خوششان نمی‌آید. آن‌ها لباس‌ها و اکسسوری‌هایی را می‌پسندند که ساده و معمولی باشند و نیاز به نگهداری خاصی نداشته باشند اما استایل آن‌ها را زیبا و کلاسیک و سطح بالا نشان دهد.

تناسب بین تولد و استایل خیلی جالب میتونه باشه...

آذر

 طرفدار سبک کژوال درونگر بوده و ذاتا یک کاریزمای ظاهری قوی دارند بیشتر توجهشان روی صورتشان است تا استایلشان.

برای متولدین آذر افراط و تفریط هیچ معنایی ندارد و آن‌ها می‌توانند حداکثرها را در هر چیزی تجربه کنند. روح آزاد و ماجراجوی آذرماهی‌ها تمایل به تجربه کردن و امتحان چیزهای تازه دارد و چیزهای تکراری و معمولی آنها را راضی نمی‌کند.

دی

از آن جایی که دونگرا و سنتی هستند بیشتر لباس های کلاسیک با برند های معتبر را می پسندند. طرفدار اصالت و استقال طلب هستند و سالی یکی دوبار لباس می خرند چون در زندگی هدف های بزرگ تری دارند.

متولدین دی به معنای واقعی کلمه افرادی شیک و سطح بالا هستند و استایل و شیک پوشی در قاموس آن‌ها معنای خاصی دارد. این افراد به سنت‌ها پایبند هستند اما علاقه خاصی به ترکیب کردن چیزهای مختلف ندارند و به چیزهای ساده و سطح بالا علاقه خاصی دارند.

بهمن

آزادی خواهند و به همین خاطر همیشه اسپرت میپوشند. هرگز نمی توانید مجبورشان کنید که رسمی بپوشد. به لباس های طرح دار علاقه دارند.

متولدین بهمن افرادی اجتماعی و فعال هستند اما معمولا رفتارهای غیرمنتظره زیادی از آن‌ها سر می‌زند و به شگفت زده کردن دیگران علاقه خاصی دارند. این افراد علاقه چندانی به دنباله روی از قوانین و اصول ندارند و ترجیح می‌دهند سبک زندگی خودشان را داشته باشند.

اسفند

راحتی لباس برایشان اهمیت دارد. ساده پوش اما خوش سلیقه هستند. اگر می خواهید به یک اسفند ماهی هدیه بدهید، یک کت تک خاکستری روشن یا سفید مرجانی برایش بخرید.

متولدین اسفند افرادی رویاپرداز با روحیه خلاقانه و هنرمند هستند و معمولا نگران نابسامانی‌های اطراف خود نیستند. آن‌ها ترجیح می‌دهند روحیه بی‌قید و هنرمندانه خود را با استفاده از لباس‌ها و اکسسوری‌های رنگارنگ و جذاب به همه نشان دهند.

سخن پایانی

ماه تولد جزو مواردی است که ارتباط جالبی با شخصیت و سبک زندگی افراد دارد و هر کسی می‌تواند بهترین استایل مورد نیاز خود را بر اساس ماه تولد خود انتخاب کند. پس اگر به ماه تولد خود اعتقاد خاصی دارید و همزمان می‌خواهید با خرید استایل تولد خود جذابیت بیشتری بدهید .

مقالات جذاب دیگر:

  • الگوی خیاطی

    چرا باید از الگوی خیاطی استفاده کنیم؟

  • لباس مجلسی پوشیده

    بهترین و جدیدترین مدل های لباس مجلسی پوشیده و باحجاب

  • ملکه مارگارت دانمارک

    ملکه ها چه می پوشند؟ (قسمت۴: ملکه مارگارت دانمارک)

  • مانتو کیمونو

    مدل های جذاب مانتو کیمونو

منبع

دیدگاهتان را بنویسید