لباس های ست جذاب خانوادگی

ست جذاب خانوادگی

لباس های ست جذاب برای همه اعضای خانواده

در برخی مراسم و مهمانی ها لباس های ست جذاب بسیار زیبا و دلنشین است.

ست خانوادگی
ست خانوادگی

لباس های ست مادر دختری

لباس های ست مادر دختری چندین سال است که بسیار مد شده است.

ست مادر دختری1
ست مادر دختری بسیار ساده
ست مادر دختری2
ست مادر دختری با مدل چپ و راستی
ست مادر دختری3
ست مادر دختر مجلسی
ست مادر دختری4
ست مادر دختر برای خرید
ست مادر دختری5
ست مادر دختری مجلسی

ست جذاب زوج ها(زن و مرد)-استایل کاپل

چندین سال است که مرد و زن ها در مراسم نامزدی، عید و مراسم مختلف با هم ست می کنند. ست های کت و شلوار و کاپشن و اورکت های ست از جمله این ست هاست.

ست کاپلی یک ست دوست داشتنی و هماهنگ، که بیشتر برای زوج های جوان است که دوست دارند حس خوب و علاقه شان را با پوشیدن این ست به بقیه نشان دهند. در کاپل استایل ها بحث جنسیتی وجود ندارد.

ست کاپل
ست کاپل

کی از رایج ترین ایده‌ها برای ست کردن لباس زوج‌ها و داشتن ست کاپلی استفاده از آیتم‌های یکسان است. انواع شلوارهای جین و کتان، کتانی‌ها، پیراهن‌های مردانه، بلیزر ،کاپشن و تی‌شرت‌های متنوع می‌توانند برای ست دو نفره گزینه‌های خوبی باشند. شما و همسرتان می‌توانید یک یا چند آیتم مشابه یا یکسان را خریداری کرده و در استایلتان مورد استفاده قرار دهید.

ست کاپل 2
ست کاپل ۲

«لباس پوشیدن به سبک شریک زندگی» گرایشی بود که در دهه‌ی نود میلادی در کره‌ی جنوبی، چین و ویتنام بسیار مورد توجه قرار گرفت. در جوامع سنتی شرق آسیا ابراز علاقه‌ی بین زوجین در محل عمومی اقدامی مذموم دانسته می‌شد اما با ایجاد تغییرات فرهنگی در جوامع شرق آسیا جوانان به پوشیدن لباس‌های یک شکل روی آوردند تا از این طریق عشق و علاقه‌ی خود به شریک زندگیشان را نشان بدهند.

به تدریج با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی «ست کاپلی» یا «کاپل لوک» به یکی از ترند‌های مد برای زوج‌ها در سرتاسر جهان تبدیل شد. امروزه در اینستاگرام با جستجوی هشتگ کاپل لوک و یا «کاپل اوتفیت» (couple outfit) می‌توانید زوج‌های بسیاری را از قومیت‌های مختلف ببینید که با پوشیدن لباس‌های یکسان و یا مکمل به این ترند جهانی پیوسته‌اند.

ست کاپل 3
ست کاپل۳

منبع

دیدگاهتان را بنویسید