نحوه ی پرینت الگوهای pdf روبُر

تصویر الگو تی شرت

الگوهای آماده و سایز بندی خیاطی روبُر

درسایت در بخش فروشگاه، الگوهای آماده و سایز بندی وجود دارد که در مدل های مختلف ارایه شده است و برای تولیدیها و شرکتهای بزرگ بسیار مناسب می باشند.

حتی افرادی که مزون دارند یا شخصی دوزی می کنند یا کسانی که دوست دارند در منزل خیاطی کنند اما الگو کشیدن را بلد نیستند می تواننند از این الگوها استفاده کنند.

الگوها آماده از ۶ سایز تا ۸ سایز به طور کامل قابل ارایه است و شخص می تواند به راحتی آن ها را برش کرده و بدوزد. این الگوها در سه دسته کلی آقایان، بانوان، کودک و نوجوان در قسمت فروشگاه می باشد.

نحوه چاپ الگوهای آماده

قبل از چاپ یک الگو، باید مقیاس مناسب برای چاپ را در تنظیمات چاپگر خود انتخاب کنید. این کار باید به گونه ای انجام شود که در حین چاپ، ابعاد جزئیات الگو به هم نخورد.

برگه های الگو دارای حاشیه هایی برای چسباندن و شماره گذاری باشند.

در برگه اول همه الگوها، مربع تست قرار دارد که با ابعاد ۴ سانتی متر می باشد. این مربع تست به شما کمک می کند تا مقیاس صحیح را بررسی کنید.مهم است! 

الگوهای ما با استفاده از برنامه حرفه ای CAD طراحی شده اند. پس از تبدیل به pdf، فایل های الگوی در مقیاس چاپ باید تنظیم شوند.مهم! لطفا توجه داشته باشید .

همیشه قبل از چاپ کل الگو صفحه اول که شامل مربع تست می باشد را چاپ کنید!مهم! فایل را از مرورگر چاپ نکنید، لطفاً توجه داشته باشید که چاپ از مرورگر ممکن است درست نباشد. 

ابتدا باید الگو را با بارگیری فایل در دستگاه خود چاپ کنید. بعد از تنظیم و اطمینان از  اندازه مربع در سایز ۴ سانتی متر، بقیه الگوها را پرینت بگیرید.

اضلاع مربع را با خط کش اندازه بگیرید. اگر ابعاد اضلاع ۴ سانتی متر در ۴سانتی متر باشد، در این صورت می توانید برگه هایی با الگوی با همان تنظیمات چاپ کنید.

توصیه می کنیم فایل ها را باز کنید و از Adobe Acrobat Reader پرینت  بگیرید. تمام اسکرین شات ها و تنظیمات چاپ بالا برای این برنامه است. اگر از برنامه دیگری برای چاپ استفاده می کنید، تنظیمات چاپ ممکن است متفاوت باشد.

برای چاپ بدون جابجایی خط، ورق های داخل سینی باید تا حد امکان یکنواخت و بدون کج قرار گیرند.https://aparat.com/v/4WFzV

test squre-p
test squre-p

پس از چاپ الگو، می توانید شروع به “مونتاژ” آن کنید. همراه فایل pdf الگوها یک فایل ترتیب الگوها قرار دارد و همچنین یک دفترچه راهنما که توضیحات برای قطعات الگو در آن قرار دارد.

هر چند با توجه به اینکه الگو ها مشابه قطعات پازل می باشد با کنار هم قرار دادن آنها حتی اگر ذره ای از خیاطی و رسم الگو اطلاعاتی نداشته باشید می توانید آنها را به هم بچسبانید. الگوی شما به همین راحتی آماده است.   https://aparat.com/v/3btq7بدوزید و از خیاطی لذت ببرید.

۳-در تنظیمات “Orientation”، باید “Self Portrait / Landscape” را انتخاب کنید و با این تنظیمات یک مربع آزمایشی چاپ کنید.

1 دیدگاه برای “نحوه ی پرینت الگوهای pdf روبُر

  1. اشتراک‌ها: الگوهای آماده خیاطی : راهی میانبر برای دقت و سرعت فوق العاده - روبُر

دیدگاهتان را بنویسید