طراحی لباس فرم مدارس ابتدایی ودبیرستان دخترانه و پسرانه

طراحی لباس فرم مدارس

اصول طراحی لباس فرم مدارس

طراحی لباس فرم مدارس یکی از بهترین اتفاقاتی است که در حوزه آموزش و پرورش مورد توجه مدیران قرار گرفته است. به عبارت دیگر، اولین ردپای طراحی لباس فرم مدارس را می توان در چند دهه گذشته جستجو کرد؛ زمانیکه لباس فرم مدارس با هدف همسان سازی و در نظر گرفتن شرایط فعالیت دانش آموزان مورد استقبال قرار گرفت. به مرور زمان و افزایش آگاهی در خصوص ضرورت طراحی لباس فرم مدارس، پای مسائل فرهنگی نیز به این مقوله باز شد.

چراکه لباس به عنوان یک نماد بصری می بایست حامل پیام فرهنگی جوامع باشد. به همین دلیل معمولاً تلاش می شود تا در طراحی لباس به هماهنگی آن با ویژگی های فرهنگی حاکم در هر منطقه نیز توجه شود. در این میان، حساسیت لباس فرم مدارس به دلیل درنظر گرفتن آسایش و راحتی دانش آموزان نیاز به توجه بیشتری دارد.

طراحی لباس فرم مدارس
طراحی لباس فرم مدارس

در مدارس لباس فرم یکی از ملزوماتی است که برای انجام فعالیتهای مشترک مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، فلسفه وجود لباس فرم را می توان در آسایش و ضرورت هماهنگی آن با نوع فعالیت درنظر گرفت. ناگفته نماند که طراحی لباس فرم باید به گونه ای باشد که علاوه بر آسایش، تأمین کننده تشخص اجتماعی افراد بوده؛ و به صورتی نباشد که با پوشیدن آن حس ناخوشایندی داشته باشند.

بنابراین، بهتر است قبل از انجام هرگونه طرحی برای لباس، به ویژگی های سنی، جنسی و فیزیکی مدلها توجه شود؛ به طوریکه یکی از اصول طراحی لباس به انتخاب رنگ مناسب مربوط می شود. نکته دیگر در طراحی لباس فرم در مدارس توجه به نوع پارچه است. چراکه نوع پارچه نقش اساسی در انتخاب طرح دارد.

از جمله مواردی که در این خصوص حائز اهمیت است، می توان به نرمی، لطافت و مقاومت پارچه در برابر شستشو اشاره کرد. مزایای لباس فرم مدارس اگرچه استفاده از لباس فرم مدارس سابقه طولانی دارد؛ اما طراحی لباس فرم به گونه ای که در سالهای اخیر گسترش پیدا کرده، حاکی از افزایش آگاهی نسبت به مزایای آن است. به عبارت دیگر، از آنجاییکه دانش آموزان بیش از نیمی از عمر خود را در مدارس سپری می کنند؛ ضروری است که لباسی راحت و آزاد، و در عین حال شیک و زیبا به تن داشته باشند. لباسی که متناسب با ویژگی های شخصیتی همچون سن، جنس و میزان فعالیت آنها باشد؛ و از حس خوشایندی به دانش آموزا بدهد. به عبارت دیگر، تشخص اجتماعی و ایجاد حس همبستگی یکی از مهم ترین مواردی است که در ذکر مزایای لباس فرم مدارس بیان می شود.

مانتو شلوار دخترانه-جلیقه شلوار پسرانه

اهمیت این موضوع به قدری است که بسیاری از طراحان حرفه ای لباس، در زمینه طراحی لباس برای مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به فعالیت هستند. دلیل این مدعا، وجود طرح های متنوع و رنگی لباس فرم مدارس است که در سالهای اخیر به تن دانش آموزان دیده می شود؛ و روز به روز بر تنوع آنها افزوده می شود. لباس فرم، احیاکننده فرهنگ بومی و ملی از دیگر مزایایی که درخصوص طراحی لباس فرم و به خصوص لباس فرم مدارس عنوان می شود، نقش آن در حفظ و احیا فرهنگ قومی، مذهبی و ملی کشور ایران است. چراکه معمولاً در طراحی لباس سعی می شود به مسائل مختلف فرهنگی، روانی و اجتماعی توجه شود؛ از این رو، عناصری از این پارامترها را در لباس به کار می برند.

بنابراین، می توان لباس فرم را علاوه بر عاملی در راستای حفظ انسجام اجتماعی، گزینه ای مناسب در راستای تقویت اتحاد ملی نیز در نظر گرفت. به عنوان نمونه می توان به کاربرد نقش و نگارهای ایرانی و یا رنگ های شاد اقوام مختلف منطبق با نواحی ایران اشاره کرد. چه نکاتی در فرم مدارس ضروری است به طور کلی، در طراحی لباس فرم یک سری نکات عمومی وجود دارد که می توان آن را به طراحی لباس فرم مدارس نیز تعمیم داد. با این وجود یک سری اصول و نکات اصلی وجود دارند که برای طراحی لباس فرم در مدارس باید به آن توجه داشت.

به عنوان مثال، لباس فرم مدارس باید به گونه ای باشد که بتوان آن را لباسی برای همه فصول نامید؛ به عبارت دیگر، نه باید چنان تنگ باشد که امکان پوشیدن لباس اضافی در زمستان را فراهم نکند؛ و هم از جنسی نباشد که در بهار قابل استفاده نباشدد. بلکه، باید طوری دوخته شده باشد که به عنوان محافظ خوبی در برابر سرما و گرما درنظر گرفته شود   انتخاب پارچه مناسب نکته مهم دیگری که در دوخت لباس مدارس مورد توجه قرار می گیرد، انتخاب نوع پارچه است. به عبارت دیگر، بهتر است در انتخاب پارچه نهایت دقت را انجام داد و از مرغوبترین پارچه ها استفاده کرد. توجه به دوام و ثبات رنگها و مقاومت در برابر مواد شوینده از مهم ترین مواردی است که در این خصوص در نظر گرفته می شود.

سخن آخر لباس فرم در مدارس یکی از فعالیتهایی است که امروزه به جزء لاینفک در آموزش و پروش قرار گرفته است. اهمیت این موضوع باعث شده است که در برخی از مدارس کارگروه های طراحی لباس تشکیل شده و مناسب ترین لباس را برای دانش آموزان انتخاب کنند. از سوی دیگر مراکز مختلف فرهنگی اقدام به ارائه طرح های زیبا و راحت نموده اند.

روانشناسی رنگ برای لباس فرم مدارس

توجه به فضای رنگ و فیزیکی مدارس و حساسیت در انتخاب رنگ لباس فرم مدارس به دلیل تاثیری که می‌تواند در شخصیت، رفتار و انگیزش دانش آموزان داشته باشد. چندی است که توجه نظام آموزشی را به خود جلب کرده، به طوری که کارشناسان و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت بر این نکته تأکید دارند که با انتخاب رنگ و مدل مناسب لباس فرم دانش آموزان و با نشاط کردن فضای مدارس اعم از فضای آموزشی و پرورشی، همراه با به کارگیری رنگ‌های مناسب در کلاس‌ها، می‌توان به یادگیری بهتر  دانش‌آموزان و مضاعف کردن انرژی آنها کمک کرد .

با اشاره به اینکه در روانشناسی ثابت شده که رنگ‌، همچون موسیقی در ایجاد هیجانات رغبتی مثبت یا منفی تاثیر دارند و به تبع آن، گونه‌هایی از رفتار را در دانش آموزان شکل می‌دهند، در استفاده از رنگ‌ها در کلاس‌های آموزشی و لباس فرم دانش آموزان متناسب با هدف‌های رفتاری که در طول سال تحصیلی دنبال می شود باید رنگهای خاصی را هوشمندانه انتخاب کرد که ضمن زیبایی و آراستگی ظاهری  با میل و سلیقه دانش آموزان هم متناسب باشد و انگیزه لازم را برای فعالیت در آنان زنده کند.

امروزه نمی‌توان پذیرفت که تنها نقش نور و رنگ، تأمین روشنایی و یا به وجود آوردن محیطی خوشایند است، بلکه رنگ‌ها می‌توانند بسته به کیفیتشان، احساسات مختلفی را در دانش آموزان به وجود آورند. باید گفت که  محیط های آموزشی بیش از آنکه به تأثیر فیزیولوژیک و روانشناختی رنگها در پوشش دانش آموزن و  کلاسها بپردازند، به عوامل جانبی توجه دارند که البته هر دو در کنار هم می‌تواند محیطی مناسب را جهت بارور کردن استعدادهای دانش‌آموزان ایجاد کند.

از طرفی  بهداشت روانی دانش آموزان از جمله مسائلی است که در حوزه تعلیم و تربیت به دقت دنبال می شود و تلاش می شود تا با حفظ و تثبیت بهداشت روانی دانش آموزان سلامت جسم و روان و پیشرفت تحصیلی و تربیتی آنان را تضمین کند. در پژوهشی که  در خصوص تاثیر رنگ در سلامت و پیشرفت دانش آموزان انجام شده  بر این نکته تاکید شده که رنگ‌های روشن به ویژه رنگهای گرم  سبب هوشیاری ذهنی و افزایش فعالیتهای خاص بهره هوشی دانش آموزان می‌شود.

استفاده از رنگهای  مناسب در محیط‌های آموزشی و لباس فرم دانش آموزان، بنا به خصوصیات سنی، فرهنگی و اجتماعی در  هر یک از مقاطع تحصیلی از جمله الزاماتی است که می‌بایست مورد توجه مجریان و مسئولان آموزشی قرار گیرد.

رنگ لباس فرم با سن دانش آموز

تناسب رنگ لباس مدرسه با سن دانش‌آموز یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام انتخاب و خرید لباس فرم مدرسه برای مدیران و مسئولان مدارس است. رنگ‌ها تاثیرات قابل توجهی بر روی قوه ادراک افراد به ویژه کودکان دارند و می‌تواند احساسات و روحیه آنها را تغییر دهد. تنوع رنگ در اطراف کودکان باعث می‌شود داده‌های بیشتری به مغز انتقال پیدا کند و قدرت ادراک او بیش از پیش تقویت شود.

رنگ گرم و سرد

روانشناسان رنگ‌ها را به دو دسته گرم و سرد تقسیم‌بندی کرده‌اند که هریک خصوصیات و تاثیرات روانی متفاوتی بر روی افراد دارد. برخی باعث افزایش هیجان و انرژی و برخی احساس آرامش و نظم را به بیننده القا می‌کنند. از آنجا که شرایط محیطی به میزان ۵۰% در یادگیری موثر است و با استفاده از رنگ‌ها می‌توان یادگیری و خلاقیت را افزایش داد، مدیران مدارس باید در هنگام انتخاب لباس مدرسه از قدرت رنگ‌ها غافل نشوند و بعد از مشورت با انجمن اولیا و مربیان بهترین انتخاب را انجام دهند.

بهترین رنگ روپوش و مانتو مدرسه متناسب با سن کودکان نشان می‌دهد که برای هریک از گروه‌های متناسب سنی رنگ‌های خاصی مناسب و هستند و هر گروه سنی تمایل و علاقه بیشتری به برخی از رنگ‌ها نشان می‌دهد.  

روانشناسان تحقیقاتی بر روی کودکان انجام داده‌اند و متوجه شده‌اند که گروه سنی ۹ تا ۱۰ ساله رنگ‌های قرمز، نارنجی و سبز-آبی را دوست دارند و به رنگ‌هایی مانند خاکستری، قهوه‌ای تیره، سیاه، سبز روشن و آبی تمایلی نشان نمی‌دهند. گروه سنی ۱۱ تا ۱۲ ساله از رنگ سیاه، سفید، خاکستری، زیتونی و بنفش استقبال نمی‌کنند و گروه سنی ۱۳ تا ۱۴ سال رنگ آبی و نارنجی را ترجیح می‌دهند  

بهترین رنگ برای طراحی لباس فرم مدارس

مدل و رنگ فرم مدرسه تاثیر زیادی در اهداف وزارت آموزش و پرورش دارد. شرایط محیطی علاوه بر افزایش یادگیری و خلاقیت می‌تواند باعث سازگاری عاطفی، روانی و اجتماعی دانش‌آموزان شود و سلامت روان آنها را تضمین کند. لذا لباس نقش مهمی در رشد و شکوفایی استعدادها و مهارت‌های اجتماعی کودکان و دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

اگرچه برخی موافق و برخی مخالف استفاده از لباس فرم برای دانش‌آموزان در مدرسه هستند اما مزایا و معایب استفاده از لباس فرم مدرسه نمی‌تواند اهمیت رنگ لباس مدرسه را کم‌رنگ کند. متاسفانه برخی مسئولان به دلیل باورهای اشتباه در انتخاب رنگ فرم مدرسه کم‌لطفی می‌کنند و اهمیتی به تناسب رنگ لباس مدرسه با سن دانش‌آموز نمی‌دهند. در حالی که با یک انتخاب هوشمندانه می‌توان روند رسیدن به اهداف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در دانش‌آموزان را سرعت بخشید.

در انتخاب رنگ مناسب برای طراحی لباس فرم مدرسه باید به سلیقه و روحیات دانش‌آموز توجه شود. یکسانی رنگ فرم در تمامی دانش‌آموزان می‌تواند ساده‌زیستی، احساس همدلی و همکاری و قانون‌پذیری را به دانش‌آموزان القا کند. با این حال تجمع دانش‌آموزان در محیط مدرسه به همراه لباس مدرسه خود باعث می‌شود که برخی رنگ‌ها بیشتر دیده شوند و تاثیر روانی بیشتری بر ناخودآگاه و روحیه دانش‌آموز داشته باشند.

رنگ قرمز

بهترین رنگ لباس مدرسه را متناسب با سن دانش‌آموزان عبارت است از: رنگ قرمز برای لباس فرم مدرسه رنگ قرمز در دسته رنگ‌های گرم قرار دارد که باعث افزایش تمرکز و خلاقیت در افراد می‌شود. انتخاب رنگ قرمز برای فرم لباس مدرسه احساس شادی، انرژی و سرزندگی به دانش‌آموزان می‌دهد و تاثیر زیادی بر روی حافظه بلند مدت آنان دارد. این رنگ انتخاب مناسبی برای دانش‌آموزان اول تا سوم است زیرا آنان را برای یادگیری مطالب جدید کمک می‌کند و با سلیقه آنان هم‌خوانی دارد. اگر از استفاده رنگ قرمز به عنوان رنگ قالب در فرم مدرسه دانش‌آموزان و افزایش بیش از حد انرژی آنان هراس دارید می‌توانید از این رنگ به عنوان رنگ مکمل و برش‌های عمودی بر روی لباس استفاده کنید.

کاربرد رنگ قرمز در لباس فرم

 

رنگ سبز

  رنگ سبز انتخاب اول بسیاری از مدیران است. رنگ سبز نماد سرسبزی و سرزندگی است که علاوه بر احساس آرامش در انسان قدرت یادگیری و تمرکز او را نیز افزایش می‌دهد. رنگ سبز در پرچم ایران نیز استفاده شده که می‌تواند تصویری از وحدت ملی را به تصویر بکشد و این احساس را در دانش‌آموزان نیز نهادینه کند. به طور کلی رنگ سبز باعث می‌شود که افراد به جای قرارگیری در روبروی یکدیگر تمایل داشته باشند در کنار یکدیگر باشند و به عنوان عضوی از یک گروه شناخته شوند. اگرچه برخی گروه‌های سنی تمایلی به رنگ سبز ندارند اما می‌توان از آن به صورت ترکیبی در لباس فرم استفاده کرد تا از فواید آن بهره‌مند شد.

رنگ آبی

رنگ آبی در لباس فرم مدرسه رنگ آبی در دسته رنگ‌های سرد قرار دارد که می‌تواند احساس آرامش را در دانش‌آموزان بیدار کند. تجربه نشان داده است که رنگ آبی می‌تواند در نظم و انضباط دانش‌آموزان، کنترل خشم و پذیرفتن اشتباه تاثیر مثبتی داشته باشد. لذا پیشنهاد می‌شود که از این رنگ برای لباس فرم در اوج سن بلوغ یعنی ۱۲ تا ۱۶ سال استفاده شود.

رنگ بنفش

  یکی از رنگ‌های مورد علاقه اکثر خانم‌های جوان رنگ بنفش است. رنگ بنفش از تلفیق رنگ آبی و قرمز به دست می‌آید که باعث می‌شود در هر دو گروه رنگ گرم و سرد قرار بگیرد. این رنگ علاوه بر القای آرامش و امنیت، قدرت یادگیری و خلاقیت را نیز تا حد زیادی افزایش می‌دهد. از آنجا که این رنگ باعث افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس دانش‌آموزان می‌شود گزینه بسیار مناسبی برای سنین ۹ تا ۱۴ سال به شمار می‌آید.

رنگ صورتی

رنگ صورتی در لباس فرم مدرسه رنگ صورتی یکی دیگر از رنگ‌های محبوب میان دختران است. این رنگ با تلفیقی از رنگ قرمز و سفید، خصوصیات مشابه رنگ قرمز دارد و باعث افزایش تمرکز و یادگیری می‌شود. این خصوصیت اگرچه مانند رنگ قرمز در دانش‌آموزان تقویت نمی‌گردد اما انرژی آنان را کنترل می‌کند و از خسته شدن چشم جلوگیری می‌شود. لذا رنگ صورتی یکی از بهترین رنگ ها برای لباس فرم مدرسه در پایه اول تا سوم به شمار می‌رود.

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های دیگری است که در فرم مدرسه می‌تواند استفاده شود و فواید زیادی به همراه داشته باشد. قهوه‌ای طیف‌ رنگی گسترده‌ای دارد و هر یک از آنها می‌تواند احساس نظم و ادب را در افراد افزایش دهد. تجربه نشان می‌دهد که استفاده از این رنگ می‌تواند به صورت ناخودآگاه از رفتارهای تمسخرآمیز و دارای خشونت دانش‌آموزان در محیط مدرسه جلوگیری کند.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی یکی از رنگ‌های شاد و انرژی بخش است که می‌تواند دانش‌آموزان را سرحال کند و احساسات منفی آنان را از بین ببرد. استفاده از این رنگ به صورت محدود و کم در فرم لباس دانش‌آموزان باعث می‌شود تا فردی اجتماعی و مهربان باشند و به حقوق دیگران احترام بگذارند.

رنگ خاکستری

یکی از رنگ‌هایی که در گذشته به عنوان لباس مدرسه انتخاب می‌شد خاکستری است. عدم تناسب رنگ لباس مدرسه با سن دانش‌آموز باعث می‌شود که این رنگ رنگ مناسبی برای دانش‌آموزان محسوب نشود زیرا رنگی خنثی است و احساس و انرژی متفاوتی به دانش‌آموزان منتقل نمی‌کند. با این حال خاکستری به راحتی با رنگ‌های دیگری نطیر قرمز ترکیب می‌شود و در کنار آن هارمونی زیبایی به لباس فرم می‌بخشد. همچنین اثرات منفی رنگ‌ها را خنثی کرده و احساس آرامش و نظم بیشتری را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهد.

وجود خلاقیت در طرح، نشانه بارز فکر و اندیشه است و این امکان در طراحی لباس مدارس هم وجود دارد. بدیهی است که در طراحی لباس مدارس، اقتضائات مدرسه و حضور در جامعه توسط طراحان رعایت می شود.

طراحی یکی از ویژگی ها و عناصر اصلی خلاقیت است. وجود خلاقیت در طرح، نشانه بارز فکر و اندیشه است و این امکان در طراحی لباس مدارس هم وجود دارد. بدیهی است که در طراحی لباس مدارس، اقتضائات مدرسه و حضور در جامعه توسط طراحان رعایت می شود. با نگاه خلاقانه و استفاده از عناصر خلاقانه، پارچه مناسب، طراحی و ترکیب رنگ ها و تلفیق پارچه می توانیم شاهد کیفیت و نتیجه بهتر باشیم.      

نکات مهم برای سفارش دوخت لباس فرم مدارس

هرساله با شروع فصل بازگشایی مدارس بازار فروش مانتو های مدرسه پر رونق می شود. هر مدرسه ای با توجه به نظر هیئت مدیره و طراحی که برای روپوش مدرسه ی دخترانه در نظر می گیرند دارای مانتو فرم مخصوص به خود است.

هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم که توجه به آن ها رضایت ما از خرید خود را تضمین می کند.

جنس پارچه لباس فرم مدارس

هنگام دوخت روپوش مدرسه باید به جنس و نوع پارچه ای که انتخاب می کنیم بسیار توجه داشته باشیم. زیرا، این مانتو ها در طول هفته و به صورت روزانه توسط بچه ها استفاده می شود. از آن جایی که ممکن است بارها و بارها در طی زمان کوتاهی شسته شود لذا توجه به کیفیت جنس پارچه هنگام خرید مانتو مدارس بسیار مهم است. علاوه بر آن زیبایی پارچه ای که در دوخت مانتو شلوار مدرسه مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مهم است.

ما به خوبی می دانیم که پوشیدن یک مانتو در طول روز برای مدت طولانی در محیط مدرسه کار آسانی نیست پس ضروری است که در سفارش دوخت مانتو مدرسه تمامی مواردی که راحتی و آسایش فرزندان ما را تأمین می کنند را مورد توجه قرار دهیم.

پارچه مناسب برای لباس فرم مدارس
پارچه مناسب برای لباس فرم مدارس

اشاره به مواردی نظیر عدم چروک افتادگی یا آب رفتگی، قابلیت شستشوی آسان، راحتی تنفس پوست در زیر پارچه و عدم ساییدگی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدل لباس فرم مدارس

سفارش دوخت انواع مانتو، سفارش پالتو، مانتو مدرسه، مانتو اداری در طرح‌های مختلف انجام می‌ شود. مدل‌های ژورنالی نیز ایده‌های خوبی برای طراحی انواع مانتو دخترانه هستند.

در صورت انتخاب مدل خاص مانتو ژورنالی یا مدلی که مد نظر شماست می ‌توانید تصویر آن را برای طراحان دوخت ما ارسال کنید.

مدل را در اسرع وقت انتخاب کنید و اجازه دهید خیاط‌ها الگوی دوخت را بکشند. خیاطان خبره نیز الگو‌های شخصی را با کیفیت بسیار بالا می ‌دوزند و در کمترین زمان مانتو را آماده می‌ کنند. برای سفارش دوخت مانتو، مراجعه حضوری جهت اندازه‌گیری سایز الزامی است و یا اینکه سایزها توسط خود شخص دقیقا اندازه گیری شده و ارسال شود.

سفارش آنلاین دوخت مانتو در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در مزون آنلاین ما انجام می ‌شود.   سفارش دوخت انواع مانتو، سفارش پالتو، مانتو مدرسه، مانتو اداری در طرح‌های مختلف انجام می‌ شود.

مدل‌های ژورنالی نیز ایده‌های خوبی برای طراحی انواع مانتو دخترانه هستند. در صورت انتخاب مدل خاص مانتو ژورنالی یا مدلی که مد نظر شماست می ‌توانید تصویر آن را برای طراحان دوخت ما ارسال کنید.

مدل را در اسرع وقت انتخاب کنید و اجازه دهید خیاط‌ها الگوی دوخت را بکشند. خیاطان خبره نیز الگو‌های شخصی را با کیفیت بسیار بالا می ‌دوزند و در کمترین زمان مانتو را آماده می‌ کنند.

طراحی لباس فرم مدارس
طراحی لباس فرم مدارس

اندازه گیری

برای سفارش دوخت مانتو، مراجعه حضوری جهت اندازه‌گیری سایز الزامی است و یا اینکه سایزها توسط خود شخص دقیقا اندازه گیری شده و ارسال شود. سفارش آنلاین دوخت مانتو در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در مزون آنلاین ما انجام می ‌شود.

قیمت

از دیگر مواردی که هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه باید مورد توجه قرار گیرد مناسب بودن قیمت آن است.

فروشگاه روبُر با ارائه ی باکیفیت ترین پارچه ها و طراحی های مناسب در این زمینه شما را یاری خواهد کرد.      

ویژگی های روپوش مدرسه ی دخترانه برای سفارش دوخت مانتو مدرسه باید دقت کنیم که در مدارس دخترانه معمولا مانتو و شلوار با رنگ سازمانی که مدرسه تعیین کرده است با مقنعه ست می شود.

هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه توجه به زیبایی ظاهری و تن خور بودن آن بسیار مهم است. پوشیدن روزانه ی لباس فرم های مدرسه از همان سنین کودکی روحیه منظم بودن و خوش پوشی را در کودکان ما تقویت می کند.

بچه ها می آموزند که در هر محیطی باید پوشش مخصوص به آن فضا را داشته باشند و بی شک این توجه به نظم و رسمی بودن محیط مدرسه باعث پیشرفت تحصیلی آن ها نیز می شود.

هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه اگر بدانیم چگونه لباس مدرسه باعث ایجاد احساس اجتماع در بین کودکان ما می شود و تا چه اندازه فرهنگ یادگیری را در بین آن ها تقویت می کند حتما اهمیبت بیشتری برای آن قائل خواهیم شد. البته مسئولان مدارس در طراحی یونیفرم مدرسه باید توجه داشته باشند که راحتی کودکان و توجه به خواسته و نیاز آنان در محیط مدرسه دارای اولویت می باشد.  

بهترین الگوی لباس فرم

برای سفارش دوخت مانتو مدرسه است که سال های سال سابقه ی بسیار خوبی در زمینه ی طراحی و دوخت انواع مانتو به صورت تخصصی از جمله دوخت انواع روپوش مدرسه داشته است. این فروشگاه همچنین در طراحی و دوخت انواع شومیز، پالتو، بارانی و مانتو در فرم های اداری نیز به ارائه ی خدمات در سراسر کشور می پردازد.

با مراجعه به فروشگاه روبُر با توجه به سایز خود و طراحی که مد نظر دارید می توانید به سفارش انواع مانتو از جمله روپوش مدرسه بپردازند. برای سفارش و دوخت مانتو مدرسه به صورت حضوری و غیر حضوری این روزها مراکز فروش بسیاری به وجود آمده اند که انجام این کار را برای ما بسیار راحت کرده اند و خانواده ها با شروع فصل مدرسه دیگر مثل سابق دغدغه ی خرید مانتو مدارس را ندارند.

به ویژه به صورت اینترنتی انجام کار هایی از قبیل سفارش دوخت مانتو مدرسه را برای مشتریان خود آسان نموده است. مشتریان همواره به دنبال مراکزی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می گردند و این امر سبب شد که ما به معرفی فروشگاه روبُر بپردازیم. زیرا، فروشگاه روبُر از جمله مزون هایی است که بخاطر کیفیت بالای اجناس و طراحی شیک محصولات خود در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

      انواع مانتو فرم مدرسه هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه باید به مقطعی که قرار است این لباس مورد استفاده قرار گیرد توجه کنیم. مانتو فرم مدرسه انواع مختلفی دارد که به معرفی آن ها می پردازیم.  

روپوش مدرسه دخترانه دبستان ابتدایی این نوع از روپوش ها برای دختران شش تا یازده ساله طراحی می شوند و با توجه به طرح هایی که مدارس به صورت اختصاصی از پیش مشخص نموده اند تولید می شوند. هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه باید توجه داشت که گروهی از آن ها دارای مدل ساده و گروهی با نوارهای یک یا چند لایه دوخته می شوند.  

مانتو مدارس متوسطه سفارش دوخت مانتو مدرسه در این مدل برای سنین زیر پانزده سال انجام می گیرد. طراحی و رنگ این مانتو ها نیز بر اساس نظر مسئولان و مدیران مدرسه است.

در خرید مانتو مدارس برای مقاطع متوسطه باید توجه کنیم که این پوشش به عنوان پوشش رسمی دانش آموزان شناخته شده و بهتر است مطابق استاندارد های مدرسه ای که در آن مشغول به تحصیل هستند طراحی و دوخته شود.

بی شک در این سن دانش آموزان توجه بیشتری به زیبایی طراحی و جذابیت پوشش خود دارند. لذا دقت در این موارد به هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه بسیار حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است که خانواده ها با سپردن سفارشات خود به مراکزی که توانایی پاسخگویی به نیاز مشتریان در تمام سنین را دارد دیگر دغدغه ی این موارد را ندارند و فروشگاه روبُر از جمله مجموعه هایی است که به سبب سابقه ایی که دارد در بین مشتریان همواره پرطرفدار بوده است.  

دوخت لباس فرم مدارس دخترانه و پسرانه
دوخت لباس فرم مدارس دخترانه و پسرانه

قیمت مانتو مدرسه در هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه باید توجه کنیم که عواملی نظیر جنس مانتو شلوار، مدل طراحی و دوخت، سایز آن و نیز کیفیت دوخت مانتو فرم در قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

بی شک اگر تمام این عوامل بی نقص باشد کالای مورد نظر دارای قیمت بیشتری خواهد بود.   جمع بندی   همانطور که گفتیم استفاده از مانتو فرم مدرسه از ضروریات تحصیل در هر مقطعی می باشد و ما هنگام سفارش دوخت مانتو مدرسه با توجه به نیاز فرزندان خود و محیطی که قرار است در آن جا به تحصیل بپردازند سالانه با شروع فصل مدرسه اقدام به خرید مانتو مدارس می کنیم.

توجه به ویژگی هایی نظیر راحتی استفاده، زیبایی طراحی، تن خور بودن و کیفیت بالای پارچه باعث می شود بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

با توجه به تمام این مطالب فروشگاه اینترنتی روبُر با ارائه ی با کیفیت ترین خدمات همچون طراحی، الگو سازی و دوخت انواع مانتو ها از قبیل مانتو فرم مدرسه همراه شما خواهد بود و مشتریان با در نظر گرفتن نیاز خود و با خیال آسوده می توانند اقدام به ثبت سفارش کنند و مانتو مدرسه ی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 مقالات بیشتر

پرسش و پاسخ درباره الگوهای آماده روبُر( FAQ)

الگوهای آماده خیاطی روبُر با بهترین متد و کاملترین سایزبندی

قابل مشاهده بودن
انتشار
نشانی اینترنتی
۲ بازبینی

لباس فرم (۱ of 5)فرم مدارس (۲ of 5)مانتو و شلوار (۳ of 5)مانتو شلوار مدرسه (۴ of 5)لباس فرم دبیرستان (۵ of 5)

جدا کردن با کاما یا کلید Enter.

پراستفاده

دربارهٔ چکیدهٔ دستی بیاموزید(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

1 دیدگاه برای “طراحی لباس فرم مدارس ابتدایی ودبیرستان دخترانه و پسرانه

  1. اشتراک‌ها: پارچه فرم مدارس از چه جنسی باشد؟ - روبُر

دیدگاهتان را بنویسید