رازهای انتخاب پالتوی زنانه مناسب برای فصل پاییز و زمستان

رازهای انتخاب پالتوی زنانه

پالتوی زنانه مناسب

پالتو زنانه زمستانی (winter coat) از جنس خز و پشمی و چرمی، محبوب لاکچری گردهای در فصل سرد سال است. پالتو زنانه در مدل ها و طرح های مختلفی از شنلی و یقه انگلیسی گرفته تا آستر دار فوتر، همگی انتخاب های جذابی برای باشکوه کردن استایل در نیمه دوم سال است.

انتخاب پالتوی زنانه
انتخاب پالتوی زنانه

 

رازهای انتخاب پالتوی زنانه مناسب

پالتو زمستانی هر اندازه که شیک باشد،

باید ضد آب باشد.

اصلا گشاد نباشد

و

سبک وزن باشد.

 

مخصوصا اگر برای نوجوان پالتو انتخاب می شود، باید به این موضوع توجه کنیم. هر اندازه پالتوی زمستانی زنانه که شما خریداری می کنید، سنگین باشد، هزینه تمام شده شست و شوی آن نیز بیشتر است و نگهداری آن هم دقت بیش تری طلب می کند.

نکته مهم : 

پالتو زنانه حتما ضد آب باشد و فرد مورد نظر حتما یک بار آن را به دقت، پرو کند.حتی الامکان از خرید اینترنتی پالتو زنانه خودداری کنید. مگر این که عودت محصول، تضمین شده باشد.

پالتوی زنانه ضد آب(بارانی)
پالتوی زنانه ضد آب(بارانی)

 

در انتخاب پالتوی زنانه، به برچسب هایی که داخل کت دوخته شده است دقت کنید. چند لایه بودن پارچه پالتو زنانه و موادی که در ساخت آن استفاده شده، باید مورد توجه باشد. هر چقدر تعداد لایه ها بیش تر باشد، مقاومت شما در سرما بیش تر خواهد بود.

اگر پالتو زنانه، لایه خارجی مقاوم داشته باشد، ماندگاری محصول بیش تر است.اکثر پالتو های زنانه دارای ایزوله کننده مناسب است.

ایزوله کننده های سه گانه عبارتند از: طبیعی، مصنوعی و پارچه و پشم غیر طبیعی که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. ایزوله کننده طبیعی وینتر کت برای افرادی که در نقاط پر برف و پر بارش کشور مثل اردبیل و کردستان زندگی می کنند، گزینه خوبی نیست و شست و شوی آن هم سخت است.

ایزوله کننده مصنوعی پالتو زنانه در برابر رطوبت ، مقاومت مطلوبی دارد و می توان در هوای مرطوب هم از آن استفاده نمود. اما تغیر شکل سریع می دهد و برای مشکل پسندها، ترکیب استایل را کمی خراب می کند.حتی شیک ترین پالتو های زنانه نیز باید زیپ و دوخت خوبی در سرآستین ها داشته باشد.

 

 

نکاتی مهم در انتخاب پالتوی زنانه خز

در نیمه دوم سال، یکی از گزینه های مهم برای لاکچری گرد ها، خرید پالتو و کت خز است که در فهرست تن پوش های گران قیمت محسوب می شود. مراقبت زیادی می طلبد و بودجه ای که برای خرید آن ها اختصاص می دهید، به گونه ای است که گاها باید چندین سال آن ها را تحمل کنید. پالتو زنانه خز را باید به دقت مراقبت کرد و آن را از رطوبت جدا کرد. استفاده از کاور، یکی از گزینه های پیش رو است که باید مد نظر باشد.

پالتوی زنانه خز
پالتوی زنانه خز

 

نکات مد و فشن در انتخاب پالتوی زنانه

یکی از گران ترین پالتو های زمستانی زنانه، پالتو چرم است که مدل های ایتالیایی و خز دار، این روزها، محبوب لاکچری گردها بوده و تحسین برانگیز است. به ترکیب رنگ ها را در طراحی استایل دخترانه توجه کنید. توجه به رنگ پوست و نوع اکسسوری های به کار رفته، تاثیر زیادی در خودنمایی پالتو زمستانی زنانه دارد.

 

انتخاب پالتوی زنانه از جنس کتان، به نسبت چرم، ارزان تر است. برای تیپ های اسپرت توصیه می کنیم به خصوص برای مناطقی از کشورمان که خیلی بارندگی ندارد. مثل مناطق مرکزی. چون مقاومت زیادی درباره رطوبت ندارد. البته گرمای کم تری پالتو زمستانی زنانه کتان در مقایسه با پالتو زمستانی زنانه چرم یا مدل پشمی دارد.

 

 

 

طرح پالتو زنانه مدل شنلی که با آستری که در آن به کار رفته است، مقاومت شما را در برابر سرمای زمستان، حفظ می کند. شنل های پشمی گرم فری سایز نیز این روزها گزینه خوبی برای لاکچری گردی ها بود تا تیپ های زمستانی خود را با محصولات ترک، باشکوه کنند.

 

برای دیدن مدل های مختلف، مقاله   شنل و پانچو پاییزه و زمستانه  را بخوانید. طرح پالتو دخترانه که حضور کمربند، همیشه برای اسپرت کردن هر طرحی کفایت می کند و زیباست.

 

 

 

 

انتخاب پالتوی زنانه با یقه انگلیسی با دامن فون و آستین کتی، ترکیبی جذاب برای استایل های اسپرت نیمه دوم سال بانوان خواهد بود. انتخاب پالتوی زنانه آستر دار فوتر که برای تن پوش های شیک بانوانجوان در نیمه دوم سال، ترکیب های اسپرت جذابی را خلق می کند.

انتخاب پالتوی زنانه کمر دار، چون شکست رنگ و طرح ایجاد می کند، گزینه دوست داشتنی برای تیپ های مجلسی و اسپرت بانوان مشکل پسند است. اما خیلی گزینه خوبی برای دختران نیست. پالتو زنانه خوب، بایستی جیب کافی و با دوام داشته باشد. شال گردن و گوش گیر پشمی و کلاه از جمله اکسسوری های همراه پالتو های زنانه شیک است.

 

 

 

برای انتخاب لباس های پاییزه و زمستانه از هودی و شنل و بالاپوش های مناسب ااستفاده کرد که در مقالات زیر مطالعه کنید و   حتما نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

پافر بالاپوش زمستانی

هودی لباسی دوست داشتنی برای همه

بیش از ۲۰ مدل جدید شنل و پانچو پاییزه و زمستانه

 

دیدگاهتان را بنویسید